• FOCUS OP HET WERK

    KIES VOOR FOCUS OP HET WERK

    Met uw machine worden volle dagen gemaakt, draaiuren van vroeg tot laat. Op welk werk u ook bezig bent, het werk moet af en dat heeft prioriteit. Het juiste onderhoud is een belangrijke pijler om uw machine zorgeloos in te kunnen zetten op deze drukke werkdagen. Zorg om het onderhoud aan uw machine is een deel waarin we u graag willen ondersteunen, zodat u zich volledig kunt focussen op uw werk. Dat doen we met de Ahlmann Service Deal.

  • SERVICE DEAL

    WAT HOUDT DE AHLMANN SERVICE DEAL IN?

    We vinden het belangrijk dat onze afnemers/gebruikers het beste kunnen halen uit hun Ahlmann of Mecalac. Met de Ahlmann Service Deal willen we u graag de mogelijkheid bieden om onze kennis met u te delen en u ondersteunen in het uitvoeren van het juiste onderhoud aan uw machine(s). Wij willen u er zoveel mogelijk in voorzien om het gebruik van uw machine zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dat noemen we Service met een hoofdletter S.

  • VOORDELEN

  • GARANTIE

    2 JAAR GARANTIE = ÉÉN JAAR + ÉÉN JAAR VERLENGDE GARANTIE OP HOOFDCOMPONENTEN

    Bovenop het eerste jaar volledige garantie op uw machine, verlengen we de garantie tot 2 jaar / 2.500 draaiuren op alle hoofdcomponenten van de machine. Daarnaast zorgen we ervoor dat de machine binnen de garantieperiode de benodigde servicebeurten krijgt. Zo kunt u er in deze periode zeker van zijn dat u niet voor grote verrassingen komt te staan.

    Bekijk hier wat we onder hoofdcomponenten verstaan.

  • GEEN VOORRIJKOSTEN

    GEEN VOORRIJKOSTEN BIJ SERVICEBEURTEN

    Binnen de garantieperiode komt een monteur van Ahlmann Nederland de servicebeurten uitvoeren. Voor grote beurten binnen de garantieperiode betaalt u geen voorrijkosten. Tijdens de servicebeurten wordt uw machine door ons voorzien in de onderhoudsbehoefte en voeren – indien nodig – modificaties uit. Zo kunt u zeker zijn van een goed onderhouden machine en is uw Ahlmann en/of Mecalac altijd up-to-date. Voor de overige beurten wordt u automatisch voorzien van de juiste onderhoudsbenodigdheden.
    Wilt u de overige servicebeurten ook liever niet zelf uitvoeren? Ook die taak nemen we graag en vakkundig van u over. De voorrijkosten worden dan wél in rekening gebracht tegen het op dat moment geldende tarief.

    AUTOMATISCH VOORZIEN VAN DE JUISTE ONDERHOUDSBENODIGDHEDEN

    Via ons servicesysteem zullen we contact met u opnemen als uw Ahlmann of Mecalac toe is aan onderhoud. Tevens zullen we u op het juiste moment voorzien van de benodigde filters, oliën en snaren. Samen met een checklist en handleiding krijgt u dit pakket opgestuurd zodat we voor u het uit te voeren onderhoud nog gemakkelijker maken, tenzij u ervoor kiest dit ook door ons te laten doen.

  • KORTING

    10% KORTING OP ONDERHOUDSMIDDELEN

    Trouwe klanten willen we graag belonen:
    10% korting op originele Ahlmann en Mecalac onderhoudsmiddelen.

     

    Klik op de Mecalac button voor meer informatie over
    MECALAC Premium hydrauliek- en motorolie.

     

  • MYMECALAC

    TOEGANG TOT 5 JAAR MyMecalac & HELPDESK SERVICE

    Real-time inzicht in de status van uw machine via het MyMecalac portaal. Met dit nieuwe systeem heeft u al de benodigde machineinformatie binnen handbereik zoals locatie, brandstofverbruik, werktijd, urenstand, actieve draaiuren, stationaire draaiuren, accuspanning, foutcodes, enzovoorts. Ook bestaat de mogelijkheid ons te bereiken via de chatfunctie van de MyMecalac App. Handig voor kleine vragen of het doorsturen van foto’s. Ook staan we altijd voor u klaar als er problemen zijn, zowel telefonisch als via de app.